Shape_08
Shape_03
Shape_14

Our Services

Brand Strategy & Planning

Ο Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας αναφέρεται στη διαδικασία καθορισμού των στόχων και των στρατηγικών που αφορούν στη δημιουργία και διατήρηση μιας εταιρικής ταυτότητας (brand) και στον σχεδιασμό των δράσεων που απαιτούνται για την επίτευξη αυτών των στόχων.

Οι στόχοι και οι στρατηγικές που αναπτύσσονται στο Brand Strategy & Planning πρέπει να είναι συνεπείς με τους στόχους της εταιρείας και να αντικατοπτρίζουν τις αξίες της, τη θέση της στην αγορά και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να αντιληφθούν οι καταναλωτές την εταιρική ταυτότητα. Η στρατηγική μπορεί να περιλαμβάνει το σχεδιασμό του λογότυπου, του slogan, της εικόνας και του τρόπου που η εταιρεία αλληλεπιδρά με το κοινό της, καθώς και των τακτικών για την προώθηση του brand στην αγορά.

Το Brand Strategy & Planning είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μιας επιχείρησης, καθώς η ορθή στρατηγική μπορεί να αυξήσει την επίγνωση και το κύρος του brand στην αγορά, να βελτιώσει την

Our Services

Influencer Marketing

Το Influencer Marketing είναι η πρακτική της χρήσης ατόμων (influencers) με μεγάλο αριθμό ακολούθων στα κοινωνικά δίκτυα, για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σε συγκεκριμένους καταναλωτικούς κύκλους. 

Οι influencers μπορούν να προωθήσουν προϊόντα μέσω φωτογραφιών, βίντεο ή άλλων μορφών περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα, και η διαφήμιση αυτή συνήθως είναι στοχευμένη στο κοινό του influencer.

Shape_10
Shape_08
Shape_07
Shape_12
Shape_16
Shape_17

Our Services

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Η επαγγελματική διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται στη διαδικασία της δημιουργίας, διαχείρισης και προώθησης της εταιρικής παρουσίας σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn κ.λπ. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, τη διαχείριση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες, την παρακολούθηση και ανάλυση των μετρήσεων απόδοσης, και τη διαμόρφωση στρατηγικών για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.

Η διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνήθως απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, καθώς και στρατηγική σκέψη και δημιουργικότητα. Η επιτυχημένη επαγγελματική διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και της φήμης, στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της προβολής, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων.

Our Services

Στρατηγική Επικοινωνίας

Η στρατηγική επικοινωνίας αναφέρεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός συστήματος επικοινωνίας που στοχεύει στη βελτίωση της επικοινωνίας της εταιρείας με το κοινό της. Αυτή η στρατηγική συνήθως καθορίζει πώς θα παρέχει η εταιρεία τα μηνύματα της, σε ποιο κοινό θα απευθύνεται, μέσα στο πλαίσιο των στόχων της εταιρείας.

Η στρατηγική επικοινωνίας περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση πολλαπλών τακτικών επικοινωνίας, όπως διαφημίσεις, δημόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων, και ψηφιακές επικοινωνίες, με σκοπό την προβολή του brand και τη βελτίωση της αντίληψης του κοινού για την εταιρεία. Η επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να επιλέγει τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας και να σχεδιάζει τα κατάλληλα μηνύματα, ώστε να μεταφέρει με σαφήνεια τα μηνύματα της εταιρείας στο κοινό της, καθιστώντας την πιο ανταγωνιστική στην αγορά.

Shape_18
Shape_20
Shape_19
Shape_22
Shape_23
Shape_21

Our Services

Τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές

Η τοποθέτηση προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές είναι μια μορφή διαφήμισης που συνίσταται στην ενσωμάτωση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στο περιεχόμενο μιας τηλεοπτικής εκπομπής, ώστε να προωθηθεί αποτελεσματικά στους θεατές.

Στην τοποθέτηση προϊόντων, το προϊόν δεν παρουσιάζεται ως διαφημιστικό μήνυμα, αλλά ενσωματώνεται με φυσικό τρόπο στην πλοκή της εκπομπής. Μπορεί να γίνει μέσω διαλόγων χαρακτήρων, αναφορών στο προϊόν ή ακόμα και απλώς μέσα από την παρουσία του στο περιβάλλον της σκηνής.

Στόχος της τοποθέτησης προϊόντων είναι να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και να προσφέρει στους παραγωγούς της εκπομπής επιπλέον πόρους.

Our Services

Προώθηση Νέων Προϊόντων & Επιχειρήσεων

Η προώθηση νέων προϊόντων και επιχειρήσεων αναφέρεται στη διαδικασία της προώθησης μιας νέας επιχείρησης ή προϊόντος στην αγορά, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, την καθορισμό του κατάλληλου καναλιού πώλησης, καθώς και τη διεξαγωγή προωθητικών εκστρατειών.

Η προώθηση νέων προϊόντων και επιχειρήσεων συνήθως απαιτεί δημιουργικές προσεγγίσεις και επαναστατικές ιδέες για τη διαφήμιση, την προώθηση και την επικοινωνία του νέου προϊόντος ή της νέας επιχείρησης. Αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει διαφημιστικές καμπάνιες, εκθέσεις, προωθητικά δώρα, δοκιμαστικές προσφορές και άλλες μέθοδους που έχουν σκοπό να ενημερώσουν τους καταναλωτές και να προωθήσουν το νέο προϊόν ή τη νέα επιχείρηση στην αγορά.

Shape_26
Shape_15
Shape_25