Influencer Marketing
Το Influencer Marketing είναι η πρακτική της χρήσης ατόμων (influencers) με μεγάλο αριθμό ακολούθων στα κοινωνικά δίκτυα, για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σε συγκεκριμένους καταναλωτικούς κύκλους.
Brand Strategy & Planning
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας αναφέρεται στη διαδικασία καθορισμού των στόχων και των μεθόδων που αφορούν στη δημιουργία και διατήρηση μιας εταιρικής ταυτότητας (brand) και στον προγραμματισμό των δράσεων που απαιτούνται για την επίτευξη αυτών των στόχων.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Η επαγγελματική διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται στη διαδικασία της δημιουργίας, διαχείρισης και προώθησης της εταιρικής παρουσίας σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn κ.λπ. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου, τη διαχείριση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες, την παρακολούθηση και ανάλυση των μετρήσεων απόδοσης και τη διαμόρφωση στρατηγικών για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.
Στρατηγική Επικοινωνίας
Η στρατηγική επικοινωνίας αναφέρεται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός συστήματος επικοινωνίας που στοχεύει στη βελτίωση της επικοινωνίας της εταιρείας με το κοινό της. Αυτή η στρατηγική συνήθως καθορίζει πώς θα παρέχει η εταιρεία τα μηνύματα της και σε ποιο κοινό θα απευθύνεται, μέσα στο πλαίσιο των στόχων της.
Τοποθέτησης Προϊόντων Σε Τηλεοπτικές Εκπομπές
Η τοποθέτηση προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές είναι μια μορφή διαφήμισης που συνίσταται στην ενσωμάτωση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στο περιεχόμενο ενός τηλεοπτικού προγράμματος, ώστε να προωθηθεί αποτελεσματικά στους τηλεθεατές.
Προώθηση Νέων Προϊόντων & Επιχειρήσεων
Η προώθηση νέων προϊόντων και επιχειρήσεων αναφέρεται στη διαδικασία της ανάδειξης μιας νέας επιχείρησης ή ενός προϊόντος στην αγορά, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ, τον καθορισμό του κατάλληλου καναλιού πώλησης, καθώς και τη διεξαγωγή προωθητικών εκστρατειών.